Our own way

Inlägget tillägnat Amanda Andersson, som även hon ligger hemma och är en sjukling. Hon hjälper mig när det är någotning så nu får jag hålla henne lite uppmuntrad med vad jag hittar på.
Istället för att plugga somnade jag en halvtimme och såg att x-men gick på teven. Faktiskt riktigt bra film! Så fastnade framför den men har pluggat liiiite i pauserna. Pappa "lagade" mamma Scans köttbullar med pasta. Men det gick ner en onsdagskväll!
Renée sa igår att det är säsongsavslutning för Grey's ikväll. Oh no.. Världens bästa. Men har fortfarande Desperate Housewives så der funkar.
Snart helg, helger rockar rent ut sagt! Snart fredag IGEN. Med tanke på att det blev ganska hårt förra helgen har vi besämt oss för en mysig filmhelg i spökhuset. Med andra ord hos Juhlia.


Denna snygga bilden har jag som skrivbordsbakgrund, som får mig att tänka på varmare breddgrader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0