Våra brister gör oss till människor

Händelserik dag idag, Felicia bestiger Mount Everest med sin cykel på väg hem från skola. Hur lyckat?! Vi har våra stunder du och jag och dom diggar jag! Har haft en toppen dag även om min insida inte har legat på topp... Känns som att folket i skolan ha smittat mig. Nästan alla ligger hemma/har gått hem och är sjuka, vill inte vara en av dom. Verkligen inte okej att må såhär skit när det är så jäkla mycket press i skolan innan lovet. Inlämningar, prov osv.. Just nu nöjer jag mig med myskläder, te och mysig musik. Känns som att jag har fått ett beroende av lussebullar, eller heter det lussekatter? Äsch, vet inte vad jag ska kalla det men ni fattar. Nu ska jag dricka min kopp te som står och väntar på mig, repetera tills matteprovet imorgon och sen ska jag krypa upp i sängen i min ensamhet med en bra bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0