candyman.

Kom hem från cupen innan vid tio tiden. Var där gaaaaaaanska länge. Och jag höll på att kollapsa, åt vid två tiden och sen år jag inte förräns jag kom hem. Vi tänkte egentligen gå till roma och käka men ingen pallade typ. Hade sällskap med felicia och donika hem. Vi snackade om när man har godislöfte vilket felicia startade idag. Mycket lycka till dig! Men iallafall, godis är ju godis och om man ska vara lite sådär snäll räcker det ju att man inte äter godis och får lov att äta chips och popcorn även dricka läsk. Men dom flesta brukar köra med att man får äta popcorn och inte äta chops och godis. Som donika sa, popcorn ligger vid godisavdelningen och räknas som godis. Så det är ju också godis, bara det att det kanske inte är så onyttigt. Haha orkar inte skriva mer nu.
Förlåt inlägget blev väldigt tråkigt just nu. Men jag ska sova snart tror jag.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0