gamla minnen

Sitter och dricker varm oboy, var verkligen tusen år sedan jag drack det. Kommer ihåg när man var liten och mamma eller pappa frågade på kvällen när de sa godnatt, då frågade som vad man ville ha till frukost på morgonen därefter. Så när man vaknade på morgonen stod frukosten där på bordet och väntade. LYX! Haha, nej det får man inte längre. Och det var alltid oboy, varje dag. Men inte nu längre, vet inte hur jag hade sett ut då faktiskt (a). Dricket det ytterst få gånger numera, men innan ja då var det alltid. Likadant med sån där choklad man brer på mackan, åt det typ varje helg innan och nu aldrig. Det skulle nog inte vara gott om jag smakade det. Haha nej jag vet inte faktiskt.

Var ute och gick i snön innan, riktigt skönt! Så nu ska jag ta en dejt med duschen. Och sen blir det cup vid fyra tiden. P94 eller nått var som spelar :) Kom dit vettja!



brors underbart sköna kofta som jag har när jag tränar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0