insnöad.

Går runt i min dundersköna och gosiga morgonrock och tofflorna. Åt nyss och tänkte vad jag skulle göra idag. Brukar nästan alltid planera min dag i huvudet och bara tänka på det, annars går bara hela dagen utan att man hittar på något. Jag tycker alla borde göra det, planera sin dag lite sådär i huvudet.
Detta ska jag göra idag:
- gå powerwalk
- måla naglarna
- möblera om på mitt rum
- kolla på cup i sporthallen vid fyra
- kanske träffa renée
- läsa

Till en annan sak, imorse är jag vakande var jag insnöad.Har sånt där snett fönser som sitter på taket. Hihi, så mysigt! Jag blev på topphumör medans dom andra här hemma inte blev så värst glada. Min syster sa ja men gå ut om det är så roligt då?! Haha, ingen vinter utan snö. Så det så!



inte världens bästa bilder,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0