kallt som fan!

jag från och med lovar på heder att jag ska blogga mycket mera från och med imorgon.
Måste verkligen göra det, har abslot inte blivit bra på sistonde men jag kan ju skylla på boken sm jag har läst för att det det är sant. Jag har läst bort tiden helt enkelt..
Dagen dådå. Fick gå runt i jackor i skolan för att det är något fel på värmen så man fryser ihjäl om man inte årminstonde har jacka på sig. Fick tillochmed håla på sista lektionen för att det var för kallt i salarna, yääääääy. Skulle blir slagge mellan jonte och kullborg men sen blev det tydligen inte det för att jag polisen blev väl inblandad och sånt. Kändes som rena maffian, när det gick typ 20 pers efter en person som typ skulle skydda honom. Själv gick vi lite längre bak för att inte bli inblandade.
Sen drog jag å brudarna till väla.
Kommer ett till inlägg, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0