mot kvidinge.

Kollade precis på filmen my life in ruins. Riktigt jäkla bra måste jag säga. Den handlar om en reseladare som inte är så duktigt på att ta hand om turisterna i sin grupp så får hon hjälp osv..
Vänatar bara på att pappa ska komma hem från jobbet. Sedan kör han mig till kvidinge för att jag ska träffa renée och jonna tror jag. Vi ska bara mysa och kolla ännu en film. Hon sa att vi skulle hyra den, haha inte trodde jag att man kunde hyra film i lilla kvidinge?
Det var precis någon skum person som ringde mig?! Med dolt nummer, whaaaaaaaaaaat liksom ;s fattade absolut ingenting av vad han sa? Nej nu blev jag rädd.. Det lät som att han sa något om gula sidorna och någon annons? Om det är någon som läser detta så säg vem du är? snälla..

kramar.


Kommentarer
Postat av: sanna

de e nog stoffe;) han ringde till jenny, så svara hon inte, sen ringde de dolt typ direkt efter först till jenny sen till sofia ;D <3

2010-01-07 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0