Nördläsare.

har veit en massa idag att göra så har inte hunnit med något inlägg. Jag vill alltid skriva varför jag inte bloggat haha, känns bäst så. Men skolan som vanligt med en massa läsning! Älskar verkligen boken. Satt även på rasten helt för mig själv och läste några sidor. Känd mig lite mobbad men jag gick när dom andra kom haha. Förlåt men jag måste verkligen läsa! Sen vare konfa där skulle vi göra en pjäs och sedan spela upp den för de andra. Haha riktigt skoj.
Nu kom jag hem för ett tag sedan och jag hara bara suttit med läxa och sen ätit lite. Men har jobbat undan en del. Är duktig på att planera , mohaha! (y) Så kan läsa nu resten av kvällen.. ((:
Snackar bara om min kära bok nuförtiden, vet inte vad annars jag ska berätta om? Det är nästan bara det jag gör nuförtiden, läser.



närmare titt av min kalender.

mmmyskläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0