torsdagmorgon.

Vaknade för ett tag sedan. Det första jag tänkte på var skolan. Nej jag vill inte , jag vill inte dit! Det är så tråkigt.. Bara tänk på alla läxor, prov, arbeten ... neeeeeeeeeeeeej. Får trösta mig med alla underbara människor man träffar där istället. Får ta vara på dessa sista dagarna och bara njuta av att det inte är som vanligt.
Gjorde lite ändringar på typsnittet och storleken på texten i inläggen. Den andra var inte fin och jätteliten, men för er som inte har märkt detta. Högerklicka och tryck på uppdatera så ska ni nog märka det. Ska även ändra färgen, från rosa till någon annan färg. Och headern . ska ha nya fräsha bilder där. Ska bara ha lust till det också. Iblan kan allting bli helt fel med sånt där. Så frå man göra om det också glömmer man att spara ... Men jag fixar nog det.
Ska snart gå en runda med miio där ute i snön. Hon är så gullig när hon trycker ner nosen i den kalla snön, thihi :)

pussar.




snutte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0