måndag, hif

gudarnas vilken underbar dag jag har haft idag. först stack vi till elgiganten där juhlia fick tag på en underbart fin mobil. som jag hade gjort vad som helst för att få. sedan tröffade vi stoffe, nille, filip, viktor och jeppe på bussen för att sticka in och titta på hif. fotbollen var inte så rolig men maria montazami var där och hon signerade klaras plånbok. men nu har jag i alla fall tittat på åtminstonde en match där och jag kommer absolut spara biljetten!
men nu är jag riktogt trött så ska tvätta bort sminket och borsta tänderna. sedan somnar jag. godnatt


Kommentarer
Postat av: DIANABIEBER

sötnos, tack för dagen & kvällen !:)<3

2010-07-06 @ 11:05:07
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0