godkväll gullungar.

kom hem från skolan vid halv fyra typ, jag och frida gick direkt till kelly där vi fick tårta. jättegod. sedan tog vi tåget till helsingborg så tog frida sin piercing i typ örontappen eller vad man ska kalla det. när vi har där som dom gör piercingar och tatueringar fick jag en tanke på att ha tatuering. fast om ett par år. en liten text typ uppe vid nacken, det hade varit skitfint ju. efter det gick vi på mysig restaurang. jag åt någon kycklignspett med pommes och sås. sedan till efterrätt vanilj och citronglass. mumma.
nu har jag hunnit komma hem och bytat om till jamas. ingen läxa tills imorgon. yeees! ska se om det finns något roligt på teven nu och sedan sova.



f.i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0