jeansskjorta, here i come!

blev superglad när jag kom hem för att mamma hade köpt en superduperin jeanskjorta till mig com jag var och letade efter igår. och ja , den är från gina och mångga har den men den är hur fin som helst! gud vad jag älskar den! så nu har jag ett inköp till som väntar, det är såna där cykelbyxor. eller ja jag ska ha shorts, svarta. också denna skjortan till och mina solglasögon till det. ni kommer tappa ögonen när ni ser mig i sommar hehe :))
förövrigt väntar jag på att batteriet till kameran ska ha laddat färdigt så att jag kan visa hur fiiin den är. har även suttit och pluggat engelska i typ en timme och jag kan allting nu så det känns jättebra.
när vi har ätit ska jag och kära syster kolla färdigt på luftslottet som sprängdes, varken jag eller hon vågade kolla på andra halvan själv så vi kollar på den sen.

ps. saknaden av min mobil är vääldigt stor ....





de nya leggingsen som jag köpte igår.

Kommentarer
Postat av: LOUISE

sv hahha, Du är söt, sweet, vacker ;d asså du? kan du provet ? ;o <33

2010-03-08 @ 18:59:48
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0