one step at the time.

har bäddat ner mig under täcket nu.
kvällen med brudarna var underbart härligt. en massa skratt och hyss. hihi. tycker synd om stackars louise som var offret för kvällen. hon fick allt från kaviar inkladdat i ansiktet till att få byxorna nerdragna ute på studsmattan och sedan ner i snön. haha, härligt! och jag älskar er. ni är bäst <3 hade tyvärr inte med mig min kamera men ska fråga om jag inte kan få några av louise.
dagen har varit lång och jag behöver sova.
godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt den gråa tröjan? :)

2010-06-03 @ 08:12:18
Postat av: Raymondjeanett

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-08-05 @ 10:31:51
URL: http://raymondjeanett.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0