skolan/helsingborg/åstorp/kvidinge/åstorp

var iväg ända tills typ halv två inatt så därför blev det ingen uppdatering alls.
tänkte iallafall berätta lite kort om vad som hände:
var i skolan som vanligt , fick tillbaks biologiproven. jag hade fan tre poäng från vg. blev jättenöjd :) sedan fick vi också fika av oskars superduper snälla mamma. när vi hade tjockat oss i skolan och sånt tog jag filippa och louise tåget in till stan. jag älskar helsingborg. där gick vi runt i olika affärer och jag hittade en rosettring från gina, mysmysig halsduk från åhlens och ett par svarta leggings från hm. sedan åkte louise hem med bussen vid tio i sex så stannade jag och filippa på knutan och käkade på grafitti. vid sju tog vi tåget tillbaka till åstorp där vi kollade på felicias match. men vi hann inte kolla färdigt , fast när vi gick därifrån stod det typ 24-7 till åstorp. när klockan var halv nio gick bussen till kvidinge. jag och filippa stack hem till oskar där även filip och andreas var. och sist men inte mins tog jag bussen tillbaks till åstorp runt ett.

slänger in bilder sen på vad jag handlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0