underbar dag..

exakt alla , eller typ dom flesta har hållit på med mig idag. det började på första lektionen, så när jag skulle sätta mig på stolen drog eddie undan den så att jag nästan trillade ner på golvet.. och jag fick jätteont i svanskotan.
sedan var det på bilden då tog typ klara, oskar, david sånt flytande lim i mitt anskite. och bara drog massa streck med det. så skulle jag ta bort det, då liknade som att jag hade blivit slagen. fick massa utslag och sånt bajs.. också skvätte de en massa vatten på mig så det kom under tröja och överallt ;(
har fortfarande lim i mitt hår som inte går att ta bort.
sen på jympan kändes det som att alla var helt nere..
sen har jag suttit och pluggat på biologi jättelänge som vi har prov i imorrn. ganska svårt och jobbigt..

nu ska jag lägga mig under täcket med näsan framför boken.

pusselipuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0