aprikosfärgad klänning


passade på att ta bilder ute i det fina vädret på väg hem från amanda.

har haft fullt upp hela dagen sedan jag vaknade imorse. började med att jag sålde kvällsposten, och harregud vad alla tanter har saknat mig! när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och sedan stack jag till kyrkan för att titta på när vacka tjejer konfirmerades. efteråt traskade vi hem till amanda där hennes släk också var. vi åt mumsig mat och tittade på gossip girl.
nu är jag förbaskat trött och tittar på a cinderella story. har lite dåligt samvete för att jag egentligen borde plugga till engelska-provet som vi har på tisdag. får råplugga imorrn istället.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0