2 november 2010

Tog halvtio bussen till Renée igår kväll och sov där. Vi sov bort halva dagen och jag kom innanför dörren här hemma runt tre. Har myst framför teven med ljus och filtar.

Har ni märkt att det verkligen är höst? Löven har fallit, det är inte grönt ute längre utan brunt/orange. Blir becksvart ute redan klockan fem.... Sanningen svider.

Mitt högra öga mår inte bra. Det har blivit alldeles tjock och rött. Också gör det jätteont när man blinkar. Om jag inte är helt fel ute tror jag det kallas att man har fått "knast" i ögat.

Snart byter jag om till träningskläder. Stannar sedan hemma resten av kvällen. Tisdag är en av två väldigt bra tevekvällar. MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0