8 november 2010

Precis ätit ris med biffar och dundergod sås. Åt alltid det när vi var små och var så längesedan vi käkade det så det passade perfekt idag!
Skolan idag har varit helt som vanlig. Prov om först världskriget. Men annars en ganska lugn vecka.
6 veckor kvar tills jullovet.. Hm, inte lång tid om man tänker efter? Min fina vän Juhlia sticker till Thailand den 16:e december och jag kan inget annat än att vara avundsjuk på henne! Nåja, har skickat hon att leta efter ett par snygga converse så vi får se vad resultatet blir.
Nu ska jag snart krypa ner och läsa Ondskan.
Godkväll

(funkar tydligen inte att ladda upp bilder, så ni får nöja er med detta idag!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm..lille lille du. jag sticker faktiskt den 15 december babe!

2010-11-08 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0