Changing would be great

Då har bloggen sett likadan ut i ungerfär tre dagar.. Har lite dåligt samvete för att jag inte kommer in här oftare numera.
Kan köra en kort sammanfattning av veckan. I måndags passade jag på att göra allt annat som jag inte hinner med när jag var ledig. I tisdags åkte jag med skolan till klippan efter det tog jag och brudarna en mysig fika i ängelholm. Onsdagen spenderades i malmö på mässa, nu har man lite planer inför framtiden! Både torsdag och fredag var jag i skolan som vanligt. Minst sagt var detta en skön och lugn vecka som verkligen behövdes.
Och nu har vintern kommit! Jag tog en sväng på väla igår och skaffade en ny snygg jacka från Carlings.
Idag har jag varit på både ProCivitas och Campeon. Lutar mest åt procce. Men ska dit med Amanda snart och se hur dom har det en helt vanlig skoldag också så man får prova på det.
Nu blir det film och en kopp te!


Photo, me a couple of days ago.


Photo, vue from my window.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0