Löparskor here i come

Nu är vintern här på riktigt. Jag har insett det pga. snön som kom idag. Får acceptera det nu. I mitt huvud tänker jag bara på att det egentligen är sommar utanför, det är vad jag vill ha. Livet är inte rättvist sådet så. Jag hänger inte läpp för det. Ska ut i joggingspåret med mössa och vantar ett tag snart.

Med andra ord så har jag verkligen fastnat för att skriva. Det är så riktigt kul och man får inspiration om man verkligen är på hugget. Imorse skrev jag för första gången en krönika. Den handlade om kläder som både har nackdelar och fördelar.

Ikväll ska jag träffa mina underbaringar och spendera kvällen med onyttigheter och några bra filmer. Allt man vill göra i snökaoset är att bädda ner sig under en filt med sina nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0