Love the way you lie

Igårkväll stack jag helt spontant iväg på fest. Hade gått och grubblat hela dagen om jag skulle eller inte. Till slut blev mitt svar att jag inte skulle. Men alla andra skulle dit så jag bytte kläder lite snabbt, sprayade på mig parfym och stack iväg. Hade riktigt roligt!
Idag är det söndag och snön ligger fortfarande kvar på marken där ute. Funderar på om jag ska ut och klicka några bilder eller om jag ska ta tummen ur röven och läsa? Är ju också julmarknad i byn idag. Ska man sticka dit i kylan eller stanna hemma? Hm. Dagens i-landsproblem.. En sak vet jag i alla fall, nu blir det en lång skön dusch!
Hoppas ni underbara också mår bra?

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 @ 14:47:45
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Kulan

Tävlingen är tyvärr avslutad =(



Men kul att du drog iväg på en spontan fest, oftast ångrar man saker man inte gjorde, i efterhand ;)

2010-11-28 @ 19:27:01
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0