Ögonlocken stängs tidigt ikväll

Denna dagen har varit perfekt. Jag har legat på mitt arsle hela dagen i sängen och degat till 100000 %. Utanför har det varit alldeles vitt och jag har börjat få en känsla av att julen närmar sig. Så är det faktisk också. Hmmm, allt jag skulle vilja ha av tomten i år är en snygg iPhone 4. Inte helt fel va?
Har nyss ätit god middag med familjen och tänkte snart ladda upp med film och te. Mysfaktorn är väldans hög idag tycker jag.
Om fyra veckor och 6 dagar är det julafton, tro det eller ej men så ligger det till. Det är satans vad tiden ska rinna på numera. Man tycket alltid att tiden gick så sakta för några år sedan...


Photo, summer 2010. Gult nagellack attans vad snyggt!

Kommentarer
Postat av: elin

haha du gör de va fanny? tänkte de va inget jag kunde säga vid ert matbord, men ja. snygg sång tycker jag med..

2010-11-21 @ 03:40:19
URL: http://rebeckaelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0