Blå himmel. Solsken. Rayban. PERFEKT

Vakande på rätt sida idag, med solen på min sida. Så härligt med lite ljus efter denna grå veckan.. Var ute med tidningen innan. När jag hade vägarna förbi Sanna & co. stannade jag till där ett tag ooch snackade med tjejerna. Dom verkar ha haft en vild natt. Men det gillar vi!

Ska ut och röra på mig snart och ikväll åker vi till kusinerna. Ännu lite senare ikväll ska jag göra något med Sannis och Manda.

Fick frågan om jag kunde visa min garderob. Visst gör jag det! Har gjort ett tidigare inlägg om det, men har rensat garderoben efter det så har tagit lite nya bilder. ENJOY!

Ni får gärna komma med förslag om vad jag kan skriva om, blir så glad när jag får frågor osv.. Bara fråga på, har inget att dölja!



Kommentarer
Postat av: Anonym

nice :D

2010-10-09 @ 16:20:45
Postat av: R

2010-10-10 @ 17:15:43
Postat av: Williamgrete

God bless you

2011-03-21 @ 20:17:00
URL: http://williamgrete.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0