Fredag

Steg upp med tuppen imorse. Gick med soluppgången till bussen, hur härligt?! Mötte upp mamma och syrran på Espresso House, och tog en fika innan vi stack hemåt. Var som sagt sista dagen idag på Maxi där jag nu har praoat i en vecka. Ska jag vara ärlig tycker jag det är lite snålt att bara vara på praktik i en vecka. Man hinner lära sig i princip allting men sen ska man sluta.. Nåväl, fick med mig en smörgåstårta som jag själv har gjort.

Snart ska jag käka lite pizza, sedan går jag och ipoden hem till Juhlia där vi ska ha lite mys. Har en hel del att snacka om då vi inte setts under hela denna veckan. Kanske sticker ut en liten runda lite senare också. Vi får helt enkelt se vart kvällen leder oss.

Vad ska ni göra ikväll finisar? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0