Fått en flaska i huvudet

Har fått skrivkramp. Noll inspiration. Förslag? Tror ni hellre vill läsa om något roligt än mina dagar ut och in i skolan. Ibland poppar det upp saker mitt framför ögonen på mig men inte idag. Allt känns tråkigt. Skriva mer om mode, kanske?


Leviströjor måste vara det bästa som finns. Jag rent ut sagt har byggt mitt eget bo i den. Äger dock bara en och har flera gånger övervägt att köpa en men har dock inte blivit av. Det passar liksom till allt. Och på tal om kläder. Spanade in Nelly's hemsida igår, sjukt att dom ALLTID ska ha så snygga kläder. Är det inte en klänning är det en fin blus. Nu vill jag ta en runda på stan. Märks att jag inte har handlat på ett bra tag.. Vi ska eventuellt iväg på lovet och bränna pengar. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0