Look me in my brown eyes and say the three beautiful words


Ormring & markerade ögonbryn. LIKE IT

Mötte upp mamma & pappa i stan så tog vi en fika. Hallonpaj och rött te. Perfekt. Så smart som jag var så tog jag bara mina torgvantar och en tunn skinnjacka för att ha utomhus.. Lönade dock sig med att dricka te och värma sig i närmaste dörr efter några meter. Blåser så jäkla mycket ute nu också! Sedan begav vi oss till Campeon. Fick veta lite mer om skolan på djupet nu så att säga. Så om det är så att jag kommer in på denna skolan vilket jag hoppas ytterst på, kan jag träna efter skolan då Aktiverum ligger i lokalerna precis intill. Helt perfekt! Vi kollade även upp priserna idag. The future seems so bright...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0