Baby you're my firework


Me today

Måndagen beger sig mot sitt slut och jag är rätt nöjd med dagen. Om vi bortser från att jag fortfarande har läxor så.. Nej men en vecka framför sig med skola låter okej i mina öron. Vi tog kontakt med Campeon idag. (för er som inte vet så är det en gymnasie skola.) Ska dit nästa onsdag och se hur dom har det där. Hoppas såklart på bästa resultat eftersom att jag redan har inställt sikte på att gå där till hösten. Har hört en hel del komplimanger om skolan, så får hoppas jag också kan ge några.
Jag skulle behöva helkroppsmassage. Hade verkligen INTE varit fel då jag har en hel del tärningsvärk efter gårdagens gympass, sitter fortfarande i lite värk från i fredags.. Det går bra nu, jadå!
Är så jäkla sugen på att handla sommarkläder och minst sagt längtar tills dem fyller upp butikerna med härliga shorts och linnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0