Day 26 – Your fears

Om jag skulle ge mig själv några personligheter skulle det på en rad stå att jag är en ganska feg människa som inte gillar att utmana sig själv. Visst är det bra att utmana sig själv med saker som man egentligen inte vågar, det är ingenting som jag ger mig på. Till exempel att hoppa bungy jump skulle jag aldrig någonsin klara av. Vet folk som säger att det är en underbar känsla när man bara faller genom luften på några sekunder men jag skulle däremot få totalpanik och börja skrika och gråta. En annan sak som är en av mina största rädslor är mörkret. Det där svarta farliga och läskiga.. När jag går hem helt själv mitt i natten tittar jag alltid bak extra mycket, är så rädd att någon bara ska dyka upp mitt framför näsan på mig och göra mig illa. Så länge jag kan minnas har jag alltid sovit med en lampa igång på natten. Dock inte när jag sover med någon annan, för då är man inte själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0