Jag ska fresta, jag ska fresta, JAG SKA FRESTA DIG

Har saknat att logga in på blogg.se idag. Provade att skapa en blogg på devote istället, är minst sagt G L A D att jag inte tog bort denna pinglan som jag har haft mer än ett år nu. Fick ett ryck innan imorse att jag skulle ändra designen och det gick inget vidare. Ja ni ser hur profilbilden ser ut nu.. Kanske någon som vet hur jag får tillbaka den? Hade varit hemskt glad om något kunnat hjälpa mig.
Nu är klockan redan halv två, jag har tidningen imorgon så är nog bäst att jag lägger mig nu.
Imorgon ska jag bli ett par skor rikare. Hoppas jag hittar ett par också!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: louise

sv: tackar fröken Ingelsson :)

2011-01-08 @ 19:54:13
URL: http://anderssonlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0