Är du en av dem som gråter när ingen ser på

Minst sagt lång dag. Skola 0810-1530. Har haft en dag med blandade känslor i hela kroppen. Ibland vill jag kunna veta vad andra människor tänker om just mig? Speciellt i en sådan situation som jag satte mign in i idag. Men mina fina vänner fick mig på bra humör igen. Sådana vänner borde alla ha, några som bryr sig och finns där lite extra i de stunder då allt känns skit. Drog till frisören och fixade håret samtidigt som vi snackade skitsnack om allt möjligt.
Är redo att avsluta denna dagen tidigt, och det gör jag framför Big Brother. Myspys käderna är på och jag kryper ner under en mysig filt. Vi hörs mer imorgon då jag hoppas vara på bättre humör. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0