Fucking perfect.



Fina tisdag. Hade andan i halsgropen imorse när jag cyklade till skolan. Frågar någon så är jag en tidsoptimist, har blivit jättedålig på att passa tider hit och dit. Anledningen till att jag stressar till skolan är för att jag kan stå flera timmar framför speglen innan jag väl känner mig nöjd. När jag är färdig så är klockan mer än jag önskade.

Skriver nationella i NO imorgon så ikväll hittar ni mig förmodligen bakom biologi boken, dock inte hela kvällen. För er som mig, så har Desperate Housewives premiär ikväll 21.00! Som jag har väntat på detta hela vintern. Inte nog med att det har seriestart, vi ser Grey's imorgon på samma tid och kanal! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0