Grattis fina pappa! <3

Efter en hel dag framför teven och plutte lite plugg är återvänder jag till skolan imorgon. Härligt att vara ledig med jämna mellanrum men vardagsrutinerna suger inte alltid som jag ganska ofta kan påstå.
Pappa fyller år idag så vi har umgåtts hela familjen ikväll och ätit god mat, inkluderar snövit tårta. Mums! Grattis på dig igen världens finaste pappa.
Håller med dig Hanna om att Big Brother blir ett beroende. Men jäklar vad länge sedan det sändes! Har legat i soffan idag och sett tre avsnitt.
Checkar ut för idag. Pussar på er!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för de fina orden, det känns fint, bra o skönt när du skriver så. Det är inte alltid så lätt att vara förälder men du (och också de andra två), har säkert gjort det lättare för oss än vad andra föräldrar har det i relation till sina barn - Med det menar jag att för att Du är du, så har det varit och kommer nog också att vara enkelt att vara förälder;-))



Hälsningar



pappa

2011-03-13 @ 21:34:39
Postat av: P

Jag var bara tvungen att kolla igen - Den är verkligen fin, din Blogg o grattis till goda orden som kom från Lars igår, det blir kul för dig när du börjar i gymnasiet på Campeon. Det kommer att bli perfekt för dig.

Hälsningar



Pappa

2011-03-16 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0