I WANT TO LEAVE, BUT I'M STRUCK



Har suttit med läxor hela kvällen och nu är jag redo för sängen. Denna veckan känns som kaos. Prov hit, inlämningar dit och redovisningar hit. Får man leva lite först innan man känner på döden? Känner ironin inom mig själv. Får sådan ångest när jag klagar och ändå har jag ytterliggare tre år kvar. Fytusan.

Läste i tidingen om Väla häromdagen att det i Augusti ska bli Sveriges största köpcentrum. Härligt är bara förnamnet! Lite nya butiker och nytt ögongodis skadar inte. På tal om kläder.. Behöver lite nytt till garderoben nu, känner mig så grådaskig varje dag jag ståt framför garderoben och tittar. Jag undrar ständigt varför jag inte hittar kläder där inne även om där nästan är överfullt. Ja ett besök i stan får det bli någon gång under veckan!

Jag har hittat en ny intressant bok som jag unnar mig med när jag har tid. "14 år till salu" , titeln säger att som egentligen behövs sägas. En bok om två tjejer som väljer att sälja sig på internet framför snygga killar i deras ålder. Varje gång jag läser i den får jag rysingar inom mig. Tänk vad mycket som händer, men som man inte märker av.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mammizzz

Så ja upp med humöret, du som är så duktig o har sådana planer framför dig K-O-M I-G-E-N !-!-! =))

2011-03-22 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0