Love to dream about you darling


Me and Klara last summer

Efter god sömn inatt känner jag mig nästan helt återställd igen. Kunde nästan inte prata imorse men arbetade igång rösten och nu känns det bra igen. Det tråkiga är att fökylningen har blivit värre.

Känner att jag vill träffa mina fina vänner ikväll men dom skulle visst iväg och partaja så för min del blir det att stanna hemma ikväll.

Tittar på Big Brother och har gjort det sedan imorse. Härligt program, frågan är då om man hade kunnat deltaga där? När man kommer ut ur huset måste man känna en väldigt stor lättnad. Att få gå ut på stan, se ut genom fönster och se vanligt dagsljus. Men denna säsongen tippar jag på att Gurkan vinner. Han är så givmild mot allt och alla. Han har nästan hela Sverige med sig. Go Gurkan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0