You slowly drive me crazy



Vart tar ni fina vägen? Känns som att jag har tappat er på vägen...

Första mars idag. Herre min gud. Snart sommar och sol igen! Om det bara kunde bli så pass varmt att man kan gå med bara ben ute är jag helnöjd!
Verkar som att Filip har gjort sitt i Norge nu och är inom kort redo för hemflytt? Har blivit ett litet tomrum här hemma men inga större luckor. Men det är väl aldrig fel att ta en lång semester?
Många frågetecken i luften idag. Dock inte tills helgen. Spikat och klart. Bom bang. Ska bli grymt kul att skaka rumpa med snyggingarna på fredag. Lördagen blir det inga lugna puckar då heller. Håller efterfesten dagen efter istället.


Kommentarer
Postat av: juhlia

mig har du ikke tappat! och gud vad vi ska skaka rumpaaaa hela natten lång!

2011-03-01 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0