Svar på tal

Har varit en helt vanlig dag idag, finns inte mycket att säga. Tråkar ut er med bara min skolgång... Så tänkte i alla fall svara på ett par frågor som har trillat in de senaste dagarna ;)


Angående att par frågor jag har fått under de senaste dagarna:
Var är linnet/ tröjan köpt? DETTA linnet med ett peace-märke är köpt på gina för ett tag sedan.
Var jag praoade? Förra veckan när jag var på prao, var jag på Maxi i hyllinge i ett eget företag som fixar med baguetter, sallader osv.. Fick bland annat stå i caféet och fixa med maten. Blev bemött av en jättetrevlig personal som berättade allt för mig. Det var hur kul som helst. För er som inte vet var ni vill vara under er praktik, prova på detta vetja! Kan även berätta att jag har varit på min grundskola, och grafitti innan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0